Svaka web stranica koja teži uspjehu mora imati “O nama” stranicu koja ne samo da informira posjetitelje o identitetu i vrijednostima vaše tvrtke, već i potiče korisnike na akciju. Kako biste to postigli, potrebno je pažljivo razraditi sadržaj na ovoj stranici. Ona je mjesto gdje se potencijalni kupci povezivanje s vašim poslovanjem, a kvalitetno napisana “O nama” stranica može značajno povećati konverzije. U nastavku ćemo istražiti ključne elemente koji čine uspješnu “O nama” stranicu.
Prepoznajte svoju publiku
Prije nego počnete pisati, zapitajte se: tko su vaši idealni kupci? Kakva su njihova zanimanja, interesi i potrebe? Svaka riječ na vašoj “O nama” stranici treba odražavati te karakteristike i doprinijeti stvaranju emocionalne veze s čitateljima. Na primjer, ako ste tvrtka koja prodaje organsku kozmetiku, vaš ton može biti blizak, ekološki osviješten i pun entuzijazma. Obratite se svojim potencijalnim klijentima kao da razgovarate s prijateljem.
Pokažite svoju priču
Ljudi vole priče, a vaše poslovanje je takođe priča. Ispričajte kako ste došli do ideje o pokretanju tvrtke, s kojim izazovima ste se suočili i što vas motivira. Ova osobna nota može stvoriti povjerenje kod korisnika. Primjerice, ako ste pokrenuli pekaru nakon što ste iskušali bakin recept, objasnite kako je taj recept postao temelj vašeg poslovanja. Povezivanje osobnog iskustva s vašim poslovanjem može vam pomoći da izgradite jaču vezu s širkom publikom.
Istaknite svoje vrijednosti
Jedan od ključnih elemenata uspješne “O nama” stranice je jasno komuniciranje vaših vrijednosti. Što vas motivira? Koje su vaše misije i vizije? Ljudi često biraju marke koje dijele njihove vrijednosti, pa je važno da naglasite ono što vas čini posebnima. Ako ste tvrtka koja se zalaže za održivost, objasnite kako to utječe na sve aspekte vašeg poslovanja. Prikazivanje vaše posvećenosti određenim vrijednostima može znatno povećati lojalnost kupaca.
Pokažite svoj tim
Iza svake uspješne tvrtke stoje strastveni ljudi. Upoznajte svoje čitatelje s timom koji stoji iza vašeg poslovanja. Uključite slike i kratke biografije članova tima, ističući njihove vještine i iskustva. Što više osobnosti uložite u ovaj dio, to će biti lakše povezati se s vašim čitateljima. Na primjer, ako jedan od vaših zaposlenika voli surfanje, možete ponovno istaknuti njegovu strast i povezati je s vašim proizvodima koji su prikladni za aktivan životni stil.
Uključite društavne dokaze
Jedan od najboljih načina da povećate konverzije putem “O nama” stranice je uključivanje društvenog dokaza. Recenzije, svjedočanstva i nagrade koje ste osvojili mogu djelovati kao snažni alati za povećanje povjerenja. Uključite izjave zadovoljnih kupaca kako bi potencijalni klijenti mogli vidjeti stvarne rezultate koje postižete. Na primjer, ako ste dobili nagradu od nekog relevantnog udruženja, svakako je istaknite. Ljudi se žele osjećati sigurno u svojim odlukama o kupnji, a pozitivne preporuke drugih korisnika mogu biti ključne.
Završni poziv na akciju
Svaka dobra “O nama” stranica trebala bi završiti jasnim pozivom na akciju. Što želite da posjetitelji učine nakon što pročitaju vašu priču? Možda ih želite potaknuti da se prijave na newsletter, istraže vaše proizvode ili vas prate na društvenim mrežama. Poziv na akciju trebao bi biti jasan, privlačan i usklađen s ciljevima vaše stranice.
Bez obzira na to koliko ste dobri u marketingu, nijedna stranica ne može imati uspjeh bez autentičnog i angažirajućeg sadržaja. “O nama” stranica je savršena prilika da potaknete povjerenje i povežete se s vašim klijentima na dubljoj razini. Slijedeći ove smjernice, možete stvoriti stranicu koja ne samo da informira, već i inspirira kupce da postanu vaši sljedbenici i kupci. Uložite vrijeme u ovu stranicu, jer vrijedi svakog truda.